Αρχική | NewsRoom | Επιλεγμένα άρθρα | Βιντεόραμα | Αρθρα αναγνωστών | Τα δικά σας σχόλια | Σχετικά με μας | Επικοινωνία |   Blog-Like Style
  ΧΑΑ: 562,88 , -3,62%%

Χρήμα

Καιρός | Αθήνα 23oC 16oC
  CSEΚύπρος: - , -%

|

| Θεσσαλονίκη 22oC 14oC
  ISEΤουρκία: - , -%

|

| Ηράκλειο 23oC 18oC
 
 
AegeanTimes.GR | Σχόλια Αναγνωστών σε άρθρα | Comments
@Τα δικά σας σχόλια
  Διαβάστε εδώ την πολιτική μας στα σχόλια των αναγνωστών

 

 ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΚΑΛΗΣ
 arkalis25b@ath.forthnet.gr
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ. ΖΗΤΩ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!!!
 17/5/2012 |  1:25:20 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 apostolidis vasilios
 paparinos20@gmail.com
polu kalo sygxarhthria
 17/5/2012 |  1:02:20 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
 kostas@arxaiaithomi.gr
Καλημερα έχετε πολύ καλά και σοβαρά άρθρα!!! Να συνεχίζεται έτσι.
 17/5/2012 |  12:00:03 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΗΛΙΑΣ
 -
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ...
 17/5/2012 |  8:46:54 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 gr
 ropatos@gmail.com
Βλέπω εκφράζετε τον μεγάλο φόβο του Τσίπρα: Ότι ο Κουβέλης θα έκανε κυβέρνηση μόνος του, με στήριξη από νδ και πασοκ. Περνάει από το νου σας ότι θα μπορούσε να μας βγάλει από το αδιέξοδο στο οποίο μας στρίμωξε ο σύριζα, με το όχι σε όλα; Εσείς το κατηγορείτε για κάτι που ΕΣΕΙΣ νομίζετε ότι θα έκανε. Μα δεν το έκανε ο άνθρωπος. Συνεχώς τόνιζε ότι δεν στηρίζει νδπασοκ. Εγώ τον κατηγορώ που δεν τόλμησε να κάνει δική του κυβέρνηση, με στήριξη από νδπασοκ.
 16/5/2012 |  6:16:34 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Αρβανιτης Κ.
 athinaios.w@gmail.com
Προφανως αγνοειτε προταση του ΥΕΘΑ κ. Αβραμοπουλου για την συγκροτηση Ειδικης Διασυμμαχικης Στρατιωτικης Δυναμης κατα της πειρατειας με την συμμετοχη και των τριων κλαδων των ΕΔ. Συμφωνω,ως στρατιωτικος μαζι σας οτι ειναι ο πιο αποτελεσματικος τροπος. Να τελειωνουμε με αυτα τα καθαρματα. Κ.Αρβανιτης
 16/5/2012 |  9:30:35 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 NELLY VAGELATOU
 vagn2011@hotmail.com
ΚΑΙΡΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΔΙ & ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ.
 16/5/2012 |  9:03:01 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Βασίλης
 vslsgeo@in.gr
Γι σκεφθείτε στη θέση του Σημίτη να είχαμε πρωθυπουργό τον Ακη!!! Θα είχε εγκατασταθεί στη Ακρόπολη κι όχι στη Αρεοπαγείτου. Τρομάρα μας !!!
 15/5/2012 |  8:47:14 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Kωνσταντίνος
 --
Μάριε, από πού κι ως πού είναι προφανής υποχρέωση των υπολοίπων Ευρωπαίων να μας χαρίσουν τα χρέη μας; Για να μας δώσουν μούρη να τα ξανακάνουμε από την αρχή; Ακόμη θα έλεγα ότι και σε περίπτωση που εισπράξουμε τις περίφημες πια γερμανικές αποζημιώσεις, ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα καταλήξουν στις τσέπες των επιτηδείων, όπως κατέληξαν και οι ιταλικές;
 15/5/2012 |  7:52:55 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
match point, όπως θα έλεγε και ο μεγάλος συνονόματος του, Björn Borg.
 15/5/2012 |  5:53:45 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Kωνσταντίνος
 --
Πολύ εύστοχη ερώτηση για την δημιουργία ιδιωτικών εταιρειών), αλλά νομίζω ότι η απάντηση είναι προφανής. Ποιος είχε (έχει;) αυτές τις εταιρείες και ποιες οι σχέσεις του με την ελληνική κυβέρνηση; όσον αφορά στους πειρατές, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τόσα χρόνια δεν χτυπούν το κακό στην ρίζα του. Εδώ κατέλαβαν το Αφγανιστάν, το Ιράκ, ανέτρεψαν τον Καντάφι και δεν μπορούν να εξολοθρεύσουν τους Σομαλούς πειρατές;
 15/5/2012 |  4:02:59 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
Πάντα μου θύμιζε τον Χατζηαβάτη, ποτέ τον Καραγκιόζη. Ο τελευταίος είναι πονηρός, αλλά έχει και κάποια αξιοπρέπεια. Ο Χατζηαβάτης καμία. Προσπαθώ να μην ανακατεύω το συναίσθημα στις πολιτικές κρίσεις, αλλά ο Σημίτης δεν μου αφήνει περιθώρια. Είναι ό,τι πιο σιχαμένο πέρασε από την μεταπολιτευτική ζωή του τόπου. Μικρός το δέμας και την ψυχή, υπήρξε υπόδειγμα ένα σιχαμένο μείγμα ραγιαδισμού και γραικυλισμού.
 15/5/2012 |  4:00:13 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 MARKOS
 rig-dan@otenet.gr
TΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΥΡΙΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΤΕ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ.ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΟ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ Σ¶ΥΤΗΝ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΡΟΑΓΩΓΗ, ΟΠΟΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΦΕΥΓΕΙ.ΕΤΣΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΕΣ,ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΌ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΥ"ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ" Η ΤΟΝ ΞΕΓΕΛΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΜΑΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ Η ΒΟΛΕΥΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ. ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΛΕΧΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΠΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΜΗ ΕΚΛΕΚΤΟΙ.
 15/5/2012 |  3:39:55 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Μαριος
 -
Πέρα από την προφανή υποχρέωση όλων των υπολοίπων ευρωπαίων να μας χαρίσουν τα χρέη μας, μήπως το γεγονός ότι ακόμα και εάν μας τα χάριζαν πάλι θα υπάρχει τρύπα 2 δισ. για φέτος (σε αντιδιαστολή μη τους υπολογισμούς του αρθρογράφου και σύμφωνα με τον επίσημο R11;άκρως αισιόδοξο - προϋπολογισμό της χώρας 2012) μας λέει κάτι? Δεν μας βολεύει όμως, γιατί είναι καλύτερο να φταίνε οι άλλοι παρά εμείς...
 15/5/2012 |  2:56:09 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Βασιλης
 -
Χθές καταψήφισα την Μέρκελ (αν και την είχα ψηφήσει την τελευταία φορά) όχι μόνο σαν Έλληνας, αλλά και σαν Ευρωπαίος. Η πλειοψηφία των Γερμανών, αν και οι ίδιοι δεν υποφέρουν ούτε από λιτότητα ούτε από ανεργία (κερδισμένοι είναι από την κρίση), ανησυχούν για το μέλλον της Ευρώπης. Καταψήφισαν το κόμμα, που προστατεύει τα εισοδήματα τους από τις απαιτήσεις του Νότου, αποδεικνύοντας μια βαθιά ευρωπαϊκή συνείδηση. Στην Πατρίδα μου αντίθετα , της οποίας η επιβίωση εξαρτάται από την πολιτική ένωση της Ευρώπης, βλέπω με ντροπή την επικράτηση ενός αντιευρωπαϊκού ρεύματος. Πως εξηγείται, ότι οι ίδιοι Γερμανοί που αρνήθηκαν σήμερα τον οικονομικό εθνικισμό της Μέρκελ θέλουν κατά 73% την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ; Δεν θέλουν ούτε ναζί, ούτε Ελληναρες, ούτε και χαοτικούς υπονομευτές στην Ευρώπη που ονειρεύτηκαν. Όποιος θέλει να διαπραγματευτεί καλύτερες συνθήκες, μπορεί να το κάνει, αρκεί να δείξει σοβαρότητα και αξιοπιστία. Τσαμπουκάδες ανήκουν στη Μέση Ανατολή και στη Βόρια Αφρική.
 15/5/2012 |  12:23:44 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Jiannis Ch.
 -
Μπράβο ρε μάγκα!!! Αιντε με τον σαπιοκοιλιά τον πεμπτοφαλαγγίτη
 14/5/2012 |  6:08:49 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Αννα Παρ.
 -
Ετσι, καθαρά και ξάστερα. Χύμα και τσουβαλάτα. Κάπου διάβασα ότι είσαι οικονομολόγος. Χαίρομαι που η Ελλάς, διαθέτει ανθρώπους με γνώση που γράφουν την αλήθεια με απλά λόγια. Να σε χαίρεται η μανούλα σου αγόρι μου.
 14/5/2012 |  5:37:39 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Savvas Papadopoulos
 svspap@gmail.com
Εύγε Γιώργη Αδαλή
 14/5/2012 |  5:13:29 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
HANDELSBLATT: Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΡΥΒΕΙ ΧΡΕΟΣ ¤5 ΤΡΙΣ! http://iskra.gr/index.php? option=com_content&view=article&id =4814:handelsblatt-germania- kryvei-xreos-5&catid=58:oikonomiki -politiki&Itemid=182
 14/5/2012 |  4:06:52 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 koulouras.....
 -
συγχαρητηρια κ.Αδαλή αφου ανακαλύψατε και αυτο...γνωρίζω στην συγκεκριμένη μονάδα τα μπολακια τα πληρωνει μονο το μονιμο πρωσοπικο γιατι αυτο πληρωνετε!!!Ετσι είπε ο κ υποδιοικητης της συγκεκριμενης Μονάδας μιας και είναι δική του ιδέα το συγκεκριμένο μέτρο....
 14/5/2012 |  3:42:02 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Νικος Μπαλης
 mpaloytsosnikos@gmail.com
Το μόνο που ενδιαφέρει τον Τσιπρα είναι να γίνει πρωθυπουργός της δραχμής . Ο κάθε λογικός πολίτης πρέπει να αντισταθεί στη λαίλαπα του λαϊκισμού και τη συμμορία της δραχμής . Προσωπικά τον ψήφισα αλλά με απογοητεύει σφόδρα.
 14/5/2012 |  1:41:58 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Βασίλης Γεωργίου
 vslsgeorgiou@gmail.com
Ο λαός ζητάει κυβέρνηση με αυτούς που ψήφισε. Τώρα εσείς ζητάτε να συμφωνήσουν 2-3 εκατ. ψηφοφόροι επειδή δεν συμφωνείτε εσείς οι 5-6 αρχηγοί, και μας τρέχετε σε νέες εκλογές. Αν μουλαρώσουμε κι εμείς στα ίδια ποσοστά τί θα γίνει;
 14/5/2012 |  12:08:43 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
πολυ αργα...
 13/5/2012 |  11:38:16 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ντινα Κοκκινου
 dinared90@yahoo.com
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ... Α-ΔΕΞΙΟΣ. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο Κ.ΑΔΑΛΗΣ ΛΕΕΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΡΧΗΓΟ ΟΣΑ Ο ΛΑΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ "ΜΑΡΚΟΣ". Η ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΗ!
 13/5/2012 |  6:34:35 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
Η Ελλάδα δεν έχει πολιτικούς. Ο Σαμαράς δεν αποτελεί εξαίρεση. Από την αρχή φάνηκε ανίκανος να πείσει, γι αυτό και δεν απερρόφησε την δυσαρέσκεια των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ. Δύο χρόνια έπεφτε το ΠΑΣΟΚ και παράλληλα έπεφτε και η ΝΔ.
 13/5/2012 |  6:25:32 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΜΑΡΚΟΣ
 rig-dan@otenet.gr
Α Ψ Ο Γ Ο Σ!!
 13/5/2012 |  5:37:59 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΜΑΡΚΟΣ
 rig-dan@otenet.gr
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΓΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ(ΕΦ'ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΜΕΓΑΛΟ Η ΧΩΡΑ)ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΤΙΜΙΟΙ ΣΥΝΕΤΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ Κ.Λ.Π.ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΩΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.
 13/5/2012 |  3:35:24 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 gregory
 gregrig@otenet.gr
poli sostos
 13/5/2012 |  3:27:05 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
ΜΗ ΡΙΧΝΕΤΕ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΜΥΛΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΜΟΝΟ Η ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ.
 13/5/2012 |  3:23:14 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ελευθέριος
 -
Ρε παιδιά, ελληνικά να μιλάμε. Ακούς εκεί "υπνώτισαν". Σιγά μην τον έκαναν και να νιαουρίζει ...
 12/5/2012 |  12:16:34 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Βασίλειος
 vslsgeo@in.gr
Τώρα τί κάνουμε κ. Αδαλή, θα φτιάξουν Κυβέρνηση ή θα στείλουν τον κόσμο στη Χρυσή αυγή; Κανονικά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν πρέπει να τους αφήσει να φύγουν χωρίς να σχηματίσουν Κυβέρνηση. Αν αυτοί επιμένουν στις θέσεις τους, εμείς στις δικές μας, τότε ποιος θα μας κυβερνήσει;
 12/5/2012 |  10:20:17 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΑΡΜΑΟΣ
 -
ΩΡΑΙΟ ΚΟΛΑΖ. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ, ΓΙΑΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΞΕΧΑΣΕΙ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ??? ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ... ΚΟΥΒΕΛΑ!!!!!!!!
 11/5/2012 |  12:20:47 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
"ΕΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!" Κι από κάτω δεν επιτρέπει σχόλια, όπως δεν επέτρεπε και η παλιά ιστοσελίδα. Πολύ ... ελέυθερο βήμα είναι τούτο, σχεδόν ... ελευθεριάζον! :-)
 10/5/2012 |  4:57:06 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
ΜΆ αυτά ασχολείται τώρα ο Σημίτης. Με την κρίση στην Ευρωζώνη, ενώ για τα χάλια της Ελλάδας, τα οποία εν πολλοίς οφείλονται στο ¤, στο οποίο μας έμπασε με την «δημιουργική λογιστική» του και ενώ ΓΝΩΡΙΖΕ ότι η οικονομία της Ελλάδος δεν μπορούσε να υιοθετήσει έναν τέτοιο σκληρό νόμισμα, δεν λέει κουβέντα. Ο άνθρωπος αυτός, για πολλούς και διαφόρους λόγους, έπρεπε να είναι προ πολλού στην φυλακή, αντί να παριστάνει τον δάσκαλο, αρθρογραφωντας και περιφερόμενος ελεύθερος και ωραίος (τρομάρα του!).
 10/5/2012 |  12:28:48 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Kωνσταντίνος
 --
Στην αρχαία Σπάρτη, μάθαιναν τα παιδιά να κλέβουν. Όχι για να μετέρχονται το «επάγγελμα» αυτό, αλλά σαν στρατιωτική άσκηση αθόρυβης προσέγγισης του στόχου, για κατασκοπεία. Αν τα συνελάμβαναν, τους μαύριζαν το πρόσωπο με στάχτη από την παραστιά κι έτσι γύριζαν ντροπιασμένα. Από κει βγήκε και η έκφραση «βγαίνω ασπροπρόσωπος», δηλ. επιτυγχάνω στην αποστολή μου. Οι Τσιγγάνοι επιτυγχάνουν σε τέτοιες αποστολές, καίτοι δεν έχουν πρόσωπο εντελώς άσπρο....
 10/5/2012 |  12:22:06 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ioanna
 annalio13@hotmail.com
ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ......ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΣΑΚΗ ......Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΛΑΜΨΕ.....
 9/5/2012 |  8:42:15 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
Σημείο των καιρών είναι και ο ίδιος ο Μπουτάρης.
 9/5/2012 |  5:06:15 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Kωνσταντίνος
 --
Σαν μικρή προσφορά στην ανάλυση του αποτελέσματος, μεταφέρω τα τελικά από τις φυλακές Κορυδαλλού, άνευ σχολίων: "Δεν μπόρεσε να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα ο πρώην υπουργός ¶κης Τσοχατζόπουλος, ο οποίος βρίσκεται προφυλακισμένος στον Κορυδαλλό, αφού οι αρμόδιοι του υπουργείου Εσωτερικών δεν πρόλαβαν να τον εγγράψουν στους εκλογικούς καταλόγους των κρατουμένων των φυλακών Κορυδαλλού, που υπάγονται στη Β' Πειραιώς. Οσο για τους υπόλοιπους κρατούμενους των δικαστικών φυλακών Κορυδαλλού πρώτο κόμμα αναδείχθηκε η Χρυσή Αυγή ενώ ακολούθησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Ωστόσο, στο ψυχιατρείο των φυλακών, οι κρατούμενοι που νοσηλεύονται εκεί ανέδειξαν το ΠΑΣΟΚ πρώτο και με διαφορά." (πηγή http://www.imerisia.gr/ article.asp?catid=12333&subid =2&pubid=112860850)....
 9/5/2012 |  5:01:24 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 MARKOS
 rig-dan@otenet.gr
Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ......ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΧΑΜΕΝΑ!
 9/5/2012 |  4:42:02 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 MARKOS
 Γράψε το mail σουRIG-DAN@OTENET.GR
Οπως καταλαβαίνετε αγαπητοί φίλοι των AEGEAN TIMES ,υπάρχουν ακόμα κάποιοι που είτε έχουν λέπια στα μάτια και κερί στα αυτιά ,είτε ελπίζουν ακόμα και τώρα ότι θα συνεχίσουν να ευεργετώνται και να ζουν σαν παράσιτα,τρεφόμενοι από τα διάφορα κόμματα,και σε βάρος των πολλών και τίμιων ελλήνων πολιτών.
 9/5/2012 |  4:27:51 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Basilhs
 vslsgeorgiou@gmail.com
Λυπάμαι, αλλά όχι άλλες εκλογές. Πέφτουμε στην παγίδα του εκλογικού νόμου με το μπόνους του 1ου κόμματος, άρα ξανά σε επιζήτηση αυτοδύναμης κυβέρνησης, τα χαϊρια των οποίων γνωρίσαμε καλά εδώ και δεκαετίες. Είναι καιρός να καθήσουν οι αρχηγοί και να βρούνε λύση. Πρόσωπικά δεν θα πάω να ψηφίσω σ' ένα μήνα.
 9/5/2012 |  3:29:27 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 george
 gdsd@link.net
θαναση ολα τα εκανε το ΠΑΣΟΚ? Η ΝΔ του Καραμανλη 7 χρονια πριν τον Γιωργο της δινεις αφεση αμαρτιων?? Παρεδωσε ευρωστη οικονομια στον ΓΑΠ?? Πρεπει να εισαι δικαιος και μην τα ριχνεις ολα στην πλατη του ΓΑΠ Ο Γαπ ζητησε δημοψηφισμα- δεν δεχτηκε κανενας και εγινε στις 6 Μαιου 2012
 9/5/2012 |  3:26:47 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Θαλασσινός
 thalassa81@yahoo.com
Το έψαξα κι εγώ και είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέει ο κ.Αδαλής. Ενδιαφέρουσα επισήμανση όπως τα περισσότερα άρθρα εδώ μέσα
 9/5/2012 |  12:59:15 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Πέτρος.
 -
Χωρις Τηλέμαχο Χυτηρη τι θα βλέπουμε στην τηλεώραση.
 9/5/2012 |  12:47:38 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Νίκος
 Γράψε το mail σου
Ο Τσίπρας έβγαλε την κουκούλα του Σαμαρά. Πέφτωντας το προσωπείο φανερώνει την πρόθεση των δοσιλόγων να νοθεύσουν και να αλλοιώσουν το εκλογικό αποτέλεσμα. ΓιΆ αυτό και στις επόμενες εκλογές ο Καμμένος και ο Τσίπρας θα έχουν 50% .
 9/5/2012 |  6:36:43 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΑΝΝΑ
 akoma@windowslive.com
ΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ. ΜΑΛΛΟΝ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΔΕΝ ΖΕΙ ΠΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.
 9/5/2012 |  5:21:04 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
@Κωνσταντίνος Δεν το αμφισβητώ αυτό που λες γιατί δεν το ξέρω και καλά. Απλά το άκουσα προχθές σε κάποιες δημοσιογραφικές αναλύσεις.
 9/5/2012 |  12:50:14 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΚΑΠΤΑΝ ΚΩΣΤΑΣ
 bluesee@otenet.gr
Κύριε ¶δαλη, θα ήθελα να κάνετε κάποιο σχόλιο σχετικά με το θέμα που θα σας αναφέρω, μήπως και κάποιος εκσυγχρονιστής Κύριος Λομβαρδός η Κύριος βουδούρης του ΕΟΠΠΥ μας δόση κάποια εξήγηση . Με την ένταξη του Οίκου ναύτη στο ΕΟΠΠΥ Μας είπαν ότι το έκαναν με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση της συμπαθούς τάξης των Ναυτικών και ότι στον οίκο ναύτη στο ίδιο κτίριο θα υπάρχουν ιατροί για την εξυπηρέτηση των ναυτικών και έδωσαν και αυτά τα τηλεφωνά 210.4198381-210.4198382 210.4198384 εδώ 5 ήμερες προσπαθούσα να κλείσω ραντεβού με παθολόγο κανένα αποτέλεσμα στα τηλεφωνά κανένας δεν απαντούσε, πήγα σήμερα ίδιος στον οίκο ναυτία και ρώτησα τι γίνετε και δεν σηκώνει κανείς τα τηλεφωνά και μου είπαν ότι οι υπάλληλοι ανεβαίνουν και κατεβαίνουν και δεν μπορούν ,καλυτέρα να πηγαίνω ο ίδιος στον οίκο ναύτη να κλείνω ραντεβού, συνάντησα και άλλους ασφαλισμένους με το ίδιο πρόβλημα να έχουν έρθει από την Βάρκιζα στον Πειραιά για να κλείσουν ραντεβού , επίσης μου είπαν από τον οίκο ναύτη για οδοντιατρικά προβλήματα να κλείνω ραντεβού στο 184 όπως και έκανα και μου έκλεισαν ραντεβού για το δόντι μου που έχω πρόβλημα σήμερα, για της 20-06-12 δηλαδή τόσο γρήγορα, που σημαίνει πήγαινε να πλήρωσης .Επίσης οδοντίατροι συμβεβλημένοι εξωτερική δεν υπάρχουν στον ΕΟΠΠΥ τουλάχιστον έτσι μου είπαν από το 184Προ ημερών τηλεφώνησα στο υπουργείο υγείας , και στον ΕΟΠΠΥ ,για να διαμαρτυρηθώ καταλαβαίνεται που με έγραψαν. Η κυρία Διαμαντόπουλου για την απεργία των ναυτικών , είχε σχολιάσει ότι η συντεχνία των ναυτικών δεν μπορεί να έχει προνόμια, με άγριο βλέμμα και κουνώντας απειλητικά το δάχτυλο ,επίσης να επιστρατεύσουν τους ναυτικούς με τα προνομια.Ας πλυνη κανένα πιάτο τώρα στο σπίτι της και ήθελα να της πω ότι οι ναυτικοί δεν ήταν ποτέ κρατικοδίαιτη όπως εκείνη, δεν έτρωγαν από τους φορολογουμένους Έλληνες αλλά σκυλοπνιγοντουσαν 9-10 μήνες στους Ωκεανούς κάθε χρόνο, καλό σφουγγάρισμα κυρία Διαμαντοπούλου Kωστας Ρούσσος Συνταξιούχος Εμπορικού Ναυτικού 30 χρονιά πραγματική θαλασσιά υπηρεσία ετών 70 Κύριε ¶δαλη, Ευχαριστώ για την φιλοξενία
 8/5/2012 |  8:08:02 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 nelly
 vagn2011@hotmail.com
πρόταση:να μη ασχολίομαστε με τις δηλώσεις όσων ο Έλληνας ψηφοφόρος με την ψήφο του αφαίρεσε το βήμα, & φυσικά δεν εννοώ όσους συνθέτουν το 38% της πλειοψηφίας που είναι εκτός βουλής.
 8/5/2012 |  2:51:51 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
@ filologos10 Στο άρθρο 37 του Συντάγματος, παρ. 3, δεν γίνεται λόγος για αρχαιότητα. Είναι όπως το γράφει ο κ. Αδαλής. Κύριε Αδαλή, κρίμα που δεν μπορούμε να αποκτήσουμε μία γυναίκα πρωθυπουργό, όχι υπηρεσιακή. Ίσως οι γυναίκες επιτύχουν εκεί που αποτύχαμε οι άνδρες. ;)
 8/5/2012 |  12:32:54 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 filologos10
 filologos10@gmail.com
Νομίζω ότι ορίζεται πρωθυπουργός ο αρχαιότερος εκ των προέδρων του Αρείου Πάγου, του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ή του Συμβουλίου της Επικρατείας και αρχαιότερος είναι ο Πρόεδρος του ΣτΕ. Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος βέβαια, αλλά μπορείτε να το ελέγξετε
 8/5/2012 |  10:48:10 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Νικόλαος
 -
Η Ρόζαλιντ Πήτερσον έκανε εκτεταμένη έρευνα για τους αεροψεκασμούς και παρουσιάζει το θέμα αναλυτικά και εμπεριστατωμένα, με πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. κάντε έρευνα στο youtube με τίτλο: CHEMTRAILS : Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ Δολοφονήθηκε P01; πρώην O36;ρχηγP56;ς τοQ66; FBI διότι O36;πεκάλυψε τοP58;ς O36;εροψεκασμούς; ΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΟΒΗ ΕΡΕΥΝΗΤΡΙΑ... Ρόζαλιντ Πήτερσον του California Skywatch ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ;;; Απορία ψάλτου: Αυτοί που μας ψεκάζουν ... πώς διάολε προστατεύονται - άραγε - από τα "χημικά ίχνη";;; Μήπως φοράνε τίποτα "τσίγκινα" boxerάκια την ώρα των ψεκασμών;;;
 7/5/2012 |  7:20:29 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Opadomania.gr
 pangeo.internet.aggelies@gmail.com
Καλά, μάς δουλεύουνε;;;;;;;
 7/5/2012 |  5:07:09 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Kωνσταντίνος
 --
Εγώ στην θέση του Σαμαρά, θα έδινα ψήφο εμπιστοσύνης στον Τσίπρα, ή στον Καμμένο (εν συνεννοήσει με τον Βενιζέλο), θα τους άφηνα να κάνουν κυβέρνηση, να δω τι θα έκαναν με το μνημόνιο. Βέβαια, θα είχαν την δικαιολογία ότι βρέθηκαν προ τετελεσμένων, όμως, σαν αντιπολίτευση, τα ίδια τετελεσμένα είχαν προ οφθαλμών, όταν έκαναν τις δηλώσεις τους.
 7/5/2012 |  5:01:29 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Βασίλης Μούσκουρης
 vamus@sch.gr
Το πιο εντυπωσιακό στον παραπάνω πίνακα είναι η περίπτωση του ΚΚΕ! Το ποσοστό του ανέβηκε από το 2009 κατά μία μονάδα, ενώ οι ψήφοι του είναι κατά 18.500 περίπου λιγότερες ! ! ! Και χτες η Γ.Γ. του κόμματος είπε ότι "είχαμε μια μικρή άνοδο". ¶ρα, έχω άδικο να σκεφτώ ότι ο Νόμος Παυλόπουλου ευνοεί αναλογικά και το ΚΚΕ, κι ότι με την απλή αναλογική θα έχει πιθανότατα δυσάρεστες εκπλήξεις;
 7/5/2012 |  11:04:12 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κίτσος
 -
Δε σμφνώ! Τούτος ξεερ' τι λέει. Ιμείς δεν ξερουμ' τι κάμουμ'!
 6/5/2012 |  8:22:59 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
Πού την βλέπεις την νέα σελίδα, σύντροφε; Εγώ μια από τα ίδια βλέπω, έστω κι αν δεν πάρει αυτοδυναμία ένα κόμμα. Νέα σελίδα δεν ανοίγει όσο παραμένει το διεφθαρμένο μεταπολιτευτικό σύστημα, που μας έφερε σ' αυτά τα χάλια.
 6/5/2012 |  6:12:16 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
Καλό σου ταξείδι, αρχόντισσα.
 6/5/2012 |  6:07:50 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΣΤΕΛΙΟΣ
 fragkakst2@tellas.gr
ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ. Ο,ΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.
 6/5/2012 |  5:23:24 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 pcstratos
 pcstratos64@gmail.com
Φονιάδες των λαών Τραπεζίτες! Η απόγνωση & η απελπισία των λαών θα γίνει θάλασσα, για να σας πνίξει στην απληστία σας !!! ...Προβόπουλε προλαβαίνεις να φύγεις!!! ...πριν τις 7 Μαίου, γιατί μετά δεν έχει έλεος για κανένα δωσίλογο & προσκυνημένο τομάρι & λοιπά ανθρωποειδή μιάσματα της κοινωνίας!!!
 5/5/2012 |  9:37:14 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 McCarthy
 PASOK@PASOK
Υπάρχουν ακόμη ΠΑΣΟΚΟΙ???????? ???????????? Τους είχαν σε κατάψυξη για τις δύσκολες ημέρες????
 5/5/2012 |  8:35:12 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΜΑΡΚΟΣ
 RIG-DAN@OTENET.GR
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΕΥΓΕΝΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ.
 5/5/2012 |  8:13:56 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Misha
 misha@orthodox.tk
1000 ατομα ήταν εκ των οποιων πολλοι ασφαλίτες και περίεργοι σαν και μένα , που πήγαμε να δουμε από κοντα και να καταγραψουμε εικονες. Η πλατεία ηταν κατά 70% άδεια. Μια μέση συγκέντρωση αντιεξουσιαστων μαζευει τον διπλασιο κόσμο...
 5/5/2012 |  7:11:59 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Nikolaos
 -
Το θαλασσινό νερό που ρίξανε για την ψύξη του βλαμμένου αντιδραστήρα στη Φουκουσίμα, τι το έκαναν; Αν το έριξαν ξανά στη θάλασσα ... τέρμα η τονοσαλάτες!
 5/5/2012 |  6:21:11 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 καπταν κωστας
 bluesee@otenet,gr
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΣΕΡΚΙΖΗ, ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ,ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Κωστας Ρουσσος
 5/5/2012 |  6:05:51 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΚΑΠΤΑΝ ΚΩΣΤΑΣ
 bluesee@otenet.gr
Πολίτες της Αθήνας, Είμαστε υπερήφανοι στο ΠΑΣΟΚ γιατί σας κόψαμε της συντάξεις Γιατί σας βάλαμε στο ΔΝΤ, γιατί σας κλείσαμε τα μαγαζιά, γιατί σας βυθίσαμε στην ανεργία Γιατί σας βάλαμε χαράτσια , γατί ξεπουλήσαμε την εθνική σας Ανεξαρτησία, Και γιατί λίγδωσε και το αντερακή σας όπως είπε και ο Μιλτιάδης Παπαιωανου υπουργός Του ΠΑΣΟΚ. (Απόσπασμα από την ομιλία του Βενιζέλου στο Σύνταγμα)
 5/5/2012 |  5:48:19 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Νικόλαος
 -
Συμφωνώ με την απαγόρευση του καλλιτεχνικού τρίο, αλλά βρε παιδιά, τι να μας έπαιζε ο DJ Ben Zelon Junior, μήπως το: "Θα την μεθύσουμε την Πανσέληνο σίγουρα ναι";;;
 5/5/2012 |  5:33:26 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΔΗ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
 DHM@.GMAIL.COM
ΟΙ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ. πρωτοπαπας σκανδαλιδιδεσ κακλαμανηδεσ γεια σας
 5/5/2012 |  11:45:53 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΛΑΖΑΡΟΣ Π. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ
 Γράψε το mail σου
ΠΡΟΣ :markos (rig-dan@otenet.gr): Επιφυλασσόμενος να επανέλθω στίς ιστορικές διαδρομές διακεκριμένων προσωπικοτήτων της ελληνικής διανόησης, και με την ελπίδα ότι οι απόψεις τους θα συμβάλουν γόνιμα στον κοινωνικό διάλογο που αναπτύσσεται μέσω των aegeantimes.gr, διευκρινίζω ότι ο χώρος των σχολίων είναι περιορισμένος, εξ'αιτίας αυτού του γεγονότος, δημοσιεύω αποσπάσματα και όχι ολόκληρο το άρθρο της κ. Β.Τσουδερού. Με εκτίμηση
 5/5/2012 |  6:36:33 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΛΑΖΑΡΟΣ Π. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ
 Γράψε το mail σου
ΠΡΟΣ : markos (rig-dan@otenet.gr): Εξ'αιτίας του ότι δέν είμαι καλός στο "κολάζ" και για την πληρέστερη ενημέρωσή μας, το άρθρο της κ. Βιργινίας Τσουδερού, την οποίαν εκτιμώ απεριόριστα, με τίτλο "ΤΟ ΚΟΔΗΣΟ R11; Ίδρυση και φυλλορρόισμα", αποσπάσματα του οποίου παραθέτω, θεωρώ, ότι είναι αντιπροσωπευτικό και πιστό στην αλληλουχία γεγονότων τα οποία συνθέτουν την Ιστορική αλήθεια της εποχής. R20;Στις 9 Ιανουαρίου 1979, ο Γιάγκος Πεσμαζόγλου ανήγγειλε την ίδρυση του Κόμματος Δημοκρατικού Σοσιαλισμού (ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ), σε πανηγυρική συνεστίαση στο Χίλτον Αθηνών. Mε καθυστέρηση 4 ετών, οι «Νέες Πολιτικές Δυνάμεις» ή ακριβέστερα μέρος αυτών και με προσθήκη νέων πολιτικών προσώπων που είχαν αναδειχθεί στις εκλογές του 1974, αποφασίζαμε τελικά να ιδρύσουμε ανεξάρτητο κόμμα. Στόχος να δώσουμε σύγχρονη και αυτοτελή κομματική ταυτότητα στις δυνάμεις του Δημοκρατικού Σοσιαλισμού. Το ανεξάρτητο Δημοκρατικό Σοσιαλιστικό Κόμμα γεννήθηκε με μειωμένη λάμψη το 1979. Είχαν περάσει ήδη πέντε χρόνια από τότε που είχε διαπιστωθεί η ανάγκη δημιουργίας ανεξάρτητης έκφρασης αυτού του χώρου. Όπως είναι φυσικό το βάραιναν πια τα πολιτικά λάθη που είχαν διαπράξει οι Νέες Πολιτικές Δυνάμεις (Ν.Π.Δ.) στα τέσσερα χρόνια που είχαν προηγηθεί. Αυτά προτίθεμαι να επισημάνω στο σύντομο άρθρο, σε μια προσπάθεια να διερευνηθεί ο λόγος της «θνησoγέννησης» του ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ. Πολλοί το αγάπησαν, λίγοι το ψήφισαν. Οι ασάφειες της Διακήρυξης της 26 Σεπτεμβρίου 1974 των Νέων Πολιτικών Δυνάμεων, η εσπευσμένη και άνευ όρων συμφωνία με την Ένωση Κέντρου που κατέληξε σε ουσιαστική συγχώνευση και παράδοση της Αρχηγίας στον Γ.Μαύρο, και η καταλυτική σύσκεψη της Κοινοβουλευτικής Ομάδος της ΕΚ-ΝΔ στις 8 Φεβρουαρίου 1 9 7 6, όταν μετονομάστηκε το κόμμα σε Ένωση Δημοκρατικού Κέντρου, είχαν μειώσει το κύρος των ιδρυτικών μελών των Ν.Π.Δ. Στις 26 Σεπτεμβρίου 1974 άτομα που είχαμε αγωνισθεί κατά της Χούντας, πολλοί εκ των οποίων εξοριστήκαμε και φυλακιστήκαμε, δώσαμε το πολιτικό μας στίγμα. Παρουσιαστήκαμε ως Κίνηση των «Νέων Πολιτικών Δυνάμεων». Ο βασικός πυρήνας αποτελείτο από μέλη οργανώσεων που είχαν δημιουργηθεί στα χρόνια της Χούντας. Ο μόνος σκοπός μας ήταν η με κάθε τρόπο, εκτός της χρήσης βίας, επαναφορά της Δημοκρατίας στον τόπο. Μεταξύ αυτών συγκαταλεγόταν η «Εταιρεία Μελέτης Ελληνικών Προβλημάτων», η «Ελληνοευρωπαϊκή Κίνηση Νέων», η «Ομάδα Πρωτοβουλίας» και άλλες συγγενείς ομάδες ή προσωπικότητες, ιδίως από μέλη της Δημοκρατικής ¶μυνας που είχαν διαφωνήσει με την απόφαση της πλειοψηφίας να προσχωρήσουν στον Α.Παπανδρέου. Μεταξύ των μελών που έλαβαν μέρος στην Κεντρική Επιτροπή γνωστά ονόματα της αντίστασης π.χ. Κ.Αλαβάνος, Γ.Ιορδανίδης, Φοίβος Ιωαννίδης, Γ.Κουμάντος, Γ.Μασουρίδης, Γ.Α.Μαγκάκης, Α.Μήνης, Γιάγκος Πεσμαζόγλου, Αναστάσιος Πεπονής, Γ.Στεφανάκης, Δ.Τσάτσος, Β.Τσουδερού κ.α. Η ηγεσία ήταν συλλογική. Ορίστηκε εξαμελές Κεντρικό Γραφείο, που αποτελείτο από τους Γ.Ιορδανίδη, Γ.Α.Μαγκάκη, Γ.Παπαδόπουλο, Α.Πεπονή, Γ.Πεσμαζόγλου, Βιργινία Τσουδερού. Η Διακήρυξη περιείχε πολλά ενδιαφέροντα σημεία. Η προσήλωση στον κοινοβουλευτισμό (με κόμματα αρχών, με βουλευτές που δεν αλλάζουν αυθαιρέτως πολιτική), η ταυτόχρονη αντίθεση προς την εθνική υποτέλεια και τη διεθνή απομόνωση (με ιδιαίτερη απόκλιση προς την Ευρώπη και τον δημοκρατικό σοσιαλισμό), η αξίωση να καταργηθούν οι αντιδημοκρατικοί νόμοι που αποτελούν κακή κληρονομιά του παρελθόντος, η συνηγορία για περισσότερη αυτοδιοίκηση και πιο ελεύθερο συνδικαλισμό, η αντίληψη ότι οι ένοπλες δυνάμεις πρέπει να υπηρετούν το λαό, η αντίθεση προς τις ασύδοτες κερδοσκοπικές εκμεταλλεύσεις που αλλοιώνουν τον εθνικό μας χώρο, η καταδίκη του ανεξέλεγκτου ξένου ή ελληνικού κεφαλαίου και της αυθαιρέτου επιχειρηματικής δραστηριότητας, η έξαρση της ανθρωπιστικής μορφώσεως και της τεχνικής επαγγελματικής κατάρτισης ως συμπληρωματικών σκοπών της Παιδείας, η πίστη στην ανάγκη συμμετοχής των σπουδαστών στην πανεπιστημιακή ζωή, η αγάπη προς την δημοτική γλώσσα-όλα αυτά τα αιτήματα και τα «πιστεύω» τιμούν εκείνους που τα εκθέτουν με τόση παρρησία στο κείμενο της ιδρυτικής τους διακηρύξεως. Ακολούθησε μόλις ένα μήνα αργότερα, μια απρόσμενη ενέργεια. Χωρίς να προηγηθεί απόφαση των ιδρυτικών μελών των Ν.Π.Δ., ούτε καν συζήτηση στο Κεντρικό Γραφείο, τρία μέλη του-Γ.Α.Μαγκάκης, Γ.Πεσμαζόγλου, Α.Πεπονής μαζί με τον Δ.Τσάτσο-ανταποκρίθηκαν σε πρόσκληση του Χ.Λαμπράκη για συνάντηση με τον Γ.Μαύρο, ο οποίος αντιπροσώπευε όσους είχαν μείνει στην Ένωση Κέντρου μετά τη διάσπαση του Ιουλίου 1964. Όπως έγραψε ο Μπακογιάννης σε άρθρο του στο «Βήμα» στις 8 Φεβρουαρίου 1976: «Οι Νέες Δυνάμεις ξεκίνησαν με τη φιλοδοξία να ανανεώσουν το κόμμα και κατάφεραν στο τέλος να επισημοποιήσουν τη δύναμη των παλαιών. Σφραγίσθηκε η «νίκη» των «παλαιών» το Φεβρουάριο του 1976 με την αλλαγή της ονομασίας σε «Ένωση Δημοκρατικού Κέντρου».Επισημοποιήθηκε με αυτό τον τρόπο το μεγάλο λάθος που είχε γίνει όταν κλείσαμε τη συμφωνία συνεργασίας με τον Μαύρο. Οι Νέες Δυνάμεις είχαμε πλέον διασπασθεί. Μερικούς μήνες αργότερα αποσχίσθηκαν τέσσερα από τα σημαντικότερα στελέχη μας, ο Γ.Α.Μαγκάκης, ο Δημήτρης Τσάτσος, Α.Μήνης και Α.Πεπονής. Ο Γιάγκος, ενδεχομένως, με την άριστη ομάδα που περιέβαλλε το ΚΟΔΗΣΟ (Θ.Αναγνωστόπουλος (Καρδίτσα), Ν.Αργυρόπουλος (Φθιώτιδα), Α.Φιλιππίδης και Τ.Καρδάρας (Μαγνησία), Σ.Καραγιάννης (Δωδεκάνησος), Χ.Πρωτόπαπας, Β.Τσουδερού κ.α.) θα μπορούσε να είχε κατακτήσει αξιοπρεπές μέρος του εκλογικού σώματος. Προϋπόθεση όμως ήταν να είχε αναγνωρισθεί εγκαίρως ότι αυτό που μπορούσαμε να προσφέρουμε ήταν ένα σύγχρονο δημοκρατικά οργανωμένο κόμμα με πραγματικά συλλογική ευθύνη. Ένα τέτοιο κόμμα θα συσπείρωνε άξιους πολίτες, έτοιμους να προσφέρουν σε ένα πείραμα εκσυγχρονιστικό της πολιτικής ζωήςR21;. Βιργινία Τσουδερού Η κόρη του Πρωθυπουργού Εμμανουήλ Τσουδερού Γεννήθηκε στην Κρήτη και είναι μητέρα τριών παιδιών. Σπούδασε Οικονομικά, Πολιτικές Επιστήμες, Φιλοσοφία και Δημόσια Οικονομία στην Οξφόρδη και στο Χάρβαρντ. Εργάσθηκε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο 1952-1958. Εργάσθηκε ως δημοσιογράφος από το 1960 έως το 1976 στην «Ελευθερία» και στο «Βήμα». Γενικός Γραμματέας της Εταιρείας Μελέτης Ελληνικών Προβλημάτων το 1970. Συνελήφθη και κρατήθηκε στο ΕΑΤ-ΕΣΑ για 6 μήνες το 1973. Ιδρυτικό μέλος της κίνησης των «Νέων Πολιτικών Δυνάμεων» το 1974 και του ΚΟΔΗΣΟ το 1979, του οποίου ήταν και κοινοβουλευτική εκπρόσωπος. Βουλευτής από το 1974 έως το 1981 και από το 1985 έως το 1993. Μεταξύ 1991-1993 υπηρέτησε ως Υφυπουργός Εσωτερικών. Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Αμνηστίας. Είναι ιδρυτικό μέλος και υπήρξε πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κίνησης, της Εταιρείας Οικογενειακού Προγραμματισμού, του Ελεύθερου Πολιτικού Εργαστηρίου, του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα, Ελληνίδων Επιστημόνων, Εθνικό Συμβούλιο Ελληνίδων, Δικαιωμάτων Γυναικών, Δημοκρατικών Γυναικών, Κέντρου Νεότητας Ρεθύμνου κ.α. Είναι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης και της Διεθνούς Ένωσης «Διαφάνεια-Ελλάς» Έχει εκδώσει διάφορα βιβλία πολιτικού και κοινωνικού περιεχομένου και έχει βραβευθεί από την Ακαδημία Αθηνών. Είναι κάτοχος του Μεγαλόσταυρου του Τάγματος Μακαρίου Α΄ και του Τιμίου Σταυρού του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου Α΄ Τάξεως του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας. Με εκτίμηση
 5/5/2012 |  6:22:50 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 markos
 rig-dan@otenet.gr
Αξιότιμε Κε Ελευθεριάδη,αξιέπαινη η προσπάθεια που καταβάλατε για να δώσετε περισσότερες και πληρέστερες πληροφορίες όμως από το σημείο που γράφετε: Τον Ιούνιο του 1985 ζητά με κ.λ.π. έως :Το έκτακτο συνέδριο(19-20 Μαρτίου 1978)φαίνεται να είναι σαν άσχημο κολάζ ,γιατί ειλικρινά δεν βγαίνει νόημα με τις χρονολογίες που αναφέρετε,επίσης δεν γράψατε κάτι για τις ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ το κόμμα που μετονομάστηκε σε ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ.Δεν χρειάζεται να μου απάντήσετε εκτός αν θέλετα να το κάνετε για τους αναγνώστες σας. (Υ.Γ. Μην υποθέσετε ότι ήμουν ποτέ μέλος της Ε.ΔΗ.Κ.η του ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ. απλά παρακολουθούσα από τότε τα πολιτικά δρώμενα του τόπου)
 5/5/2012 |  1:14:02 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΛΑΖΑΡΟΣ Π. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ
 lazele@otenet.gr
Πρός Ανώνυμος (4/5/2012 | 10:35:20 μμ) : Προσπαθώντας να "επανορθώσω" τυχόν "ανακρίβειες", συμληρώνοντας την αναφορά μου με ιστορικά στοιχεία, ΣΤΗΝ ΑΡΧΉ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΟΥ, καταθέτω τα παρακάτω, ελπίζοντας στην κατανόησή σας και στην πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών μας. "Το Σεπτέμβριο του 1974 ο Γεώργιος Μαύρος εκλέχθηκε Αρχηγός της Ένωσης Κέντρου-Νέες Δυνάμεις, που αργότερα μετονομάστηκε σε Ένωση Δημοκρατικού Κέντρου, και υπό την ιδιότητα αυτή ηγήθηκε της Αντιπολίτευσης έως τις εκλογές του 1977, κατά τις οποίες το κόμμα έχασε μεγάλο ποσοστό της δύναμής του και ο ίδιος, αναλαμβάνοντας την ευθύνη της ήττας, παραιτήθηκε από την αρχηγία. Το Νοέμβριο του 1980, στην προσπάθειά του να συσπειρώσει τις δυνάμεις του Κέντρου, ίδρυσε την Παράταξη Κέντρου (ΠΑΡΚΕ). Τον Οκτώβριο του 1981 συνεργάστηκε εκλογικά με το ΠΑΣΟΚ και εκλέχθηκε πρώτος βουλευτής Επικρατείας. Τον Ιούνιο του 1984 εκλέχθηκε ευρωβουλευτής. Τον Ιούνιο του 1985 ζητά με επιστολή του (17/6/85) από τον πρόεδρο της Βουλής να καταγραφεί ως ανεξάρτητος βουλευτής του Κέντρου συνεργαζόμενος με το ΠΑΣΟΚ.Μετά την εκλογή του, ο Γ. Μαύρος και η ομάδα των "Νέων Δυνάμεων" ίδρυσαν το νέο κόμμα της Ένωσης Κέντρου-Νέες Δυνάμεις (Ε.Κ.-Ν.Δ.), από το οποίο εκπαραθύρωσαν τον Ιωάννη Ζίγδη, ο οποίος υποχρεώθηκε να κατέβει ανεξάρτητος στις εκλογές της 17ης Νοεμβρίου 1974 στη Δωδεκάνησο, όπου απέτυχε να εκλεγεί.Μετά την συντριπτική, όμως, κομματική ήττα και την παραίτηση του Γ. Μαύρου από την ηγεσία, η Κ.Ο. τον εξέλεξε ομόφωνα, στις 29 Νοεμβρίου 1977, Πρόεδρο της Τριμελούς Δ.Ε., στην οποία και ανέθεσε την ηγεσία του Κόμματος. Το έκτακτο Συνέδριο (19-20 Μαρτίου 1978) τον εξέλεξε με μεγάλη πλειοψηφία Αρχηγό του Κόμματος. Ο ίδιος, όμως, μετέβαλε τον τίτλο σε Πρόεδρο. Ως Πρόεδρος επιδόθηκε αμέσως στην οργανωτική ανασύνταξη του Κόμματος και την αποσαφήνιση της ιδεολογίας του. Για τον σκοπό αυτό έγραψε σειρά βιβλίων, με σημαντικότερα τα "Οροθετώντας την Ε.ΔΗ.Κ." (1978) και "Ατενίζοντας το 1980". Το 1981 η Ε.ΔΗ.Κ. δεν εκλέγει βουλευτές ή ευρωβουλευτές, παρά την εντυπωσιακή της παρουσία στα Δωδεκάνησα. Το ίδιο συμβαίνει και στις Ευρωεκλογές του 1984. Το 1985 ο κ. Ιωάννης Ζίγδης εξελέγη βουλευτής κατόπιν την Συμπαράταξης της Ε.ΔΗ.Κ. με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ηγήθηκε της αυτόνομης προσπάθειας της Ε.ΔΗ.Κ. στις πρώτες εκλογές του 1989, ενώ απείχε έκτοτε, αντιδρώντας με τον τρόπο αυτό στο νέο εκλογικό σύστημα της "ενισχυμένης αναλογικής" του Κων/νου Καραμανλή. Σας διαβεβαιώ δε, ότι εάν είναι κάτι "ανακριβές", κατά την δική σας γνώση των πραγμάτων, δεν έγινε απο πρόθεση, και θα παρακαλούσα την βοήθειά σας δια την πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών μας. πηγή :http://el.wikipedia.org/wiki/ Με εκτίμηση
 4/5/2012 |  11:03:22 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
Αξιότιμε συντάκτη του άρθρου αυτού,μάλλον κακούς πληροφοριοδότες έχεις η σε λάθος και αναξιόπιστες πηγές έχεις ανατρέξει διότι στην αρχή του άρθρου σου αναφέρονται ανακρίβειες σχετικά με χρονολογίες και θέσεις όπως καιδραστηρίοτητες πολιτικών που γράφεις αν και ηλικιακά τα πιό πολλά περιστατικά θα πρέπει να τα έχεις ζήσει, οπότε θα πρέπει να τα γνωρίζεις καλύτερα. Υ.Γ. Οχι δεν θα αναφέρω τι είναι ανακριβές,ψάξτο μόνος σου.
 4/5/2012 |  10:35:20 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Δημήτριος Κοϊνάκης
 jimKo@....
Αλλη μια εύστοχη πολιτική ανάλυση του κ.Αδαλή αυτή τη φορά με έναν ευρηματικό τρόπο! Μπράβο σας,,,,
 4/5/2012 |  10:23:54 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
"Τα δύο ΠΡΩΗΝ μεγάλα κόμματα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν 151 βουλευτές και έτσι ο Ελληνας έστειλε ένα γιγάντιο μήνυμα σε όσους πίστεψαν ότι θα παραχωρήσουν την χώρα «πεσκέσι» στους Γερμανούς!!!" Θα στενοχωρηθεί το ΔΝΤ: http://www.newsnow.gr/article/81273/To-dnt-stirizei-sygkyvernisi-pasok-nd.html
 4/5/2012 |  5:47:32 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Αλεξάνδρα
 alexandratzortzatou@hotmail.com
Ντίνα είσαι φοβερή! Μας έστειλες όλους με το σκεπτικό σου,
 4/5/2012 |  5:02:28 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ντινα Κοκκινου
 dinared90@yahoo.com
Γιατί εξανίστασαι legionaire215@hotmail.com ??? Να που ο άνθρωπος είπε ότι τα λοιπά κόμματα θα είναι τετραπλάσια η μπάρα τους στις εκλογές? Εκεί δεν ήταν και η Χρυσή Αυγή? Αν και Λεγεονάριος, δεν τα πιάνεις τα κρυφά μηνύματα φίλε μου! Ξύπνα!!!!!!!!
 4/5/2012 |  4:48:08 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 xxxx
 legionaire215@hotmail.com
Gia tin xrisi augi oute koubenta e?
 4/5/2012 |  3:54:49 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ο ΙΘΑΓΕΝΗΣ
 --
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ, ΕΥΓΕ ΓΙΩΡΓΟ !!!
 4/5/2012 |  11:44:41 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Παύλος
 -
Γιατί, μόνο αυτο ειναι το μεμπτό? Η επίσημη παραδοχή χρηματισμου των κομμάτων τι ειναι? (υποθεση Τουκάτου-επισημη και αμετάκλητη δικαστικη ετυμηγορία υπόθεσης Χριστοφοράκου). Τι εγινε σχετικα με τέτοια υπόθεση στην Ιταλία? Οι νόμοι εγιναν και γίνονται με τη λογική της προάσπισης των αδυνάτων απο τη δυναμη και την αυθαιρεσία των δυνατων. Αυτό δε λέει η λογική? Λογική.....LOL
 3/5/2012 |  10:25:04 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Νάσος Γλιγλής
 gliglisn@gmail.com
Κύριε Ελευθεριάδη, το θέμα χρίζει μεγαλύτερης ανάλυσης. Συμφωνώ με τον 8:52:48 μμ, είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοιος νόμος από το 2000 και όλοι τους να αναρτούν στο πόθεν έσχες τους τις μετοχές τους? Εδώ υπάρχει βουλευτής στην ιδαίτερη πατρίδα σας και δική μου βέβαια, που έχει πακτωλό μετοχών! Μήπως κάνετε κάποιο λάθος????? Μήπως υπάρχει άλλος νόμος που καταργεί αυτόν??
 3/5/2012 |  9:00:35 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝ...
 -
ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΜΠΟΥ@@@ΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΩ ΑΛΛΑ ΜΙΑΖΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ. ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ - ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΤΟΧΩΝ??????? ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ
 3/5/2012 |  8:52:48 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Α. Σπαθάτου
 spathatou@gmail.com
Και οι μη αχρείοι της Βουλής πώς ώφειλαν να ενεργήσουν, ώστε να μου απαγορεύεται η ρήση: "Και οι τριακόσιοι είναι ένοχοι και συνένοχοι";
 3/5/2012 |  8:49:24 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΚΑΠΤΑΝ ΚΩΣΤΑΣ
 bluesee@otenet.gr
ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΓΑΠ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΛΓΜΕΝΑ ΚΑΟ ΓΕΝΝΟΣΗΜΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΤ΄ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΛΟΜΒΕΡΔΟΥ
 3/5/2012 |  8:15:24 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 nikos anonimos
 nikosanonimos@gmail.com
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ANONYMOUS ΣΕ 600+ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. https://www.facebook.com/ ZSPhotoArchive/photos
 3/5/2012 |  7:58:52 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΣΤΑΘΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
 technoexelixi@datahitech.gr
ΜΠΑ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ . ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΜΗ .
 3/5/2012 |  3:36:26 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΚΥΡΙΑΖΗΣ
 -
ΑΡΘΡΟ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ..
 2/5/2012 |  10:22:04 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Γιώργος
 giorgiopap1952@gmail.com
Πόσο θράσος μπορεί να έχει ο άνθρωπος. Απο τη μια μιας λέει οτι δεν ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και απο την άλλη ζητά συγνώμη απο τους τρϊκανούς που δεν έγιναν τα πράγματα όπως αυτοί ήθελαν και ΥΠΕΔΕΙΞΑΝ. ΟΥΣΤ!!!!! κι ακόμα παραπέρα. Μόνο την ψήφο της μάνας του πρέπει να βρεί το βράδυ της Κυριακής. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
 2/5/2012 |  7:56:44 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Γρηγόρης
 ropatos@gmail.com
Για τον κο Γιακουμάτο που επιχειρεί να εμφανιστεί ως καθαρός, μάθετε τα παρακάτω: Στα κέντρα αποκατάστασης, τα ασφαλιστικά ταμεία πλήρωναν 80 ευρώ τη μέρα για κάθε άτομο. Μια νύχτα, ο κος Γιακουμάτος ανέβασε το ποσόν στα 150 ευρώ τη μέρα, εξυπηρετώντας τους ιδιοκτήτες. Δηλαδή εκεί που τα ασφαλιστικά ταμεία πλήρωναν 2400 το μήνα, ο κος Γιακουμάτος τα κανόνισε να πληρώνουν 4500 το μήνα. Ελέγξτε το. Έβαλε και κος Γιακουμάτος το λιθάρι του στην καταστροφή των ασφαλιστικών ταμείων. Προσοχή, με νομιμοφανή τρόπο. Δεν του αξίζει η φυλακή; Το άτομο αυτό διεκδικεί να ξαναβγεί βουλευτής. Προφανώς για να ξαναπουλήσει νόμους και υπουργικές αποφάσεις. Κανονικά θα έπρεπε να πάει και αυτός στον εισαγγελέα.
 2/5/2012 |  3:21:15 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 ΣΤΑΘΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
 technoexelixi@datahitech.gr
ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΣΚΙΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΣΟΝ ΣΟΥ ΛΟΒΕΡΔΟ .
 2/5/2012 |  9:21:00 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ιωσήφ
 -
Αποδείξεις δίνει στους πελάτες, ή τα χρήματα που εισπράττει η επιχείρηση είναι μαύρα;
 2/5/2012 |  3:09:30 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Αιμιλιος
 emilianos.par.54@gmail.com
πραγματικα ειχα αποφασισει να ψηφισω τον κ, Κουβέλη αλλά απορίπτεται λογω αυτής της <>. λυπάμαι πραγματικά. αντε πάλι απ την αρχη αναποφάσιστος. Ειπαμε να μην είμαστε Χρυσαυγίτες αλλά δεν θα παραχαράξουμε και την ιστορία της Ελλάδος. κυρία ρεμπούση τριζουν τα κόκαλα των συνωστισμένων με αυτα που πιστευεις και πρεσβευεις. έπρεπε να ησουν μαζι τους να ειχες την αγωνία και τον φοβο των βαρβάρων Τουρκων και να μην προλάβαινες να μπεις στο πλοιο να καταλάβεις τι εστι συνωστισμος και τι εστι διωγμός.
 1/5/2012 |  9:05:15 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
Είναι οι ύστατες προσπάθειες του πιο βρώμικου συστήματος, των απόλυτων σκουπιδιών που τα τελευταία 40 χρόνια αφάνισαν κάθε προσπάθεια ανάκαμψης της χώρας μας, βλέποντας να καταρρέουν. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η Χρυσή Αυγή, αλλά ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει "Έθνος" και λοιπές κωλοφυλλάδες γνωστών συγκροτημάτων που έχουν σαν αρπακτικά πέσει πάνω στην Ελλάδα για να την απομυζούν και μόνο. Μπόμπολας και λοιποί κύριοι σεμνύονται στο ενδεχόμενο ο κάθε Μιχαλολιάκος να διατηρεί ροζ ή άλλης απόχρωσης ξενοδοχείο. Μάλλον το τέλος τους θα είναι πιο οδυνηρό απ΄όσο μπορούν να φανταστούν.
 1/5/2012 |  12:59:15 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
"Αλλος έχει τ' όνομα κι άλλος έχει τη χάρη", λένε στον τόπο μου. Τον Μιχαλολιάκο λένε (νεο)ναζί, αλλά άλλοι χρησιμοποιούν (και μάλιστα αφειδώς) τις μεθόδους του Goebbels.
 1/5/2012 |  11:09:53 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Κωνσταντίνος
 --
"επανηλλειμένως" Προσοχή στην ορθογραφία: επανειλημμένως
 1/5/2012 |  11:04:01 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Kωνσταντίνος
 --
Ήταν δυνατόν να κάνει απεργία πείνας μία Τιμοσένκο και να υστερήσει η Σταμάτη; Μονάχα που η Τομοσένκο, ως φαίνεται, έχει εντελώς διαφορετική "περιποίηση" από την άλλη, η οποία ίσως την χρειαζόταν περισσότερο.
 1/5/2012 |  11:00:06 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 -
Diladi kirie giatre na tous pane adetous h na tous stelnoun mono tous? Den kitate ta xalia sas.
 1/5/2012 |  12:20:18 πμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Νικόλαος
 -
Τελικά MOUFA με ανόδια μαγνησίου το «ροζ» ξενοδοχείο του Μιχαλολιάκου !!! Πήρα κι εγώ ο καψερός να κλείσω την Προεδρική Σουϊτα (για να ενισχύσω εμμέσως την κατάσταση οικονομικώς) και τα πάντα όλα ήταν fully-booked μέχρι τις επόμενες επαναληπτικές εκλογές. Κάτι θα ξέρουν τα παιδιά εκεί!!!
 30/4/2012 |  8:37:45 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Ανώνυμος
 
ta xrysa avga kseskiziyn tin patrida masdekades xronia.
 30/4/2012 |  7:41:34 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


 Παύλος
 -
Αληθεια.....! Ποια η διαφορα ανάμεσα στο ροζ και στο κιτρινο? ( ο νοών νοείτω )
 30/4/2012 |  12:32:21 μμ

 To σχόλιο αυτό έγινε γι' αυτό το άρθρο:


Διαβάσατε τα 100 πρόσφατα σχόλια των αναγνωστών μας.

-

-
 
 

Διαδώστε το άρθρο

 

   

100

 

-
O καιρός για τους
Αγρότες

 
Βροχές και καταιγίδες σε δυτικά, κεντρικά και βόρεια


Μικρή πτώση της θερμοκρασίας


Χαλάει ο καιρός το Σάββατο

 
-
Ο καιρός για
Ναυτιλλόμενους

 
Έκτακτο δελτίο θυελλωδών ανέμων
Εξέδωσε για σήμερα Κυριακή η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία


Τοπικές βροχές και ισχυροί άνεμοι


Κανονικά τα δρομολόγια των πλοίων

 
-
Αλλες ειδήσεις για
τον καιρό

 
Μεταβολή του καιρού με βροχές και καταιγίδες την Πέμπτη


Χιονίζει στη Βοσνία!


Βελτιωμένος ο καιρός σήμερα

 
 
 
 

Προτάσεις

11:25   Ποιο ήταν τελικά το πείραμα; Αυτά που δεν μας λένε για το μνημόνιο, το PSI και τις δανειακές συμβάσεις!!! γράφει  @μόνιμες στήλες ο/η Λάζαρος Ελευθεριάδης


16:26   Εκλογές στις 17 Ιουνίου - Λεπτό προς λεπτό το ναυάγιο της σύσκεψης των Αρχηγών (UPD 21:12) γράφει  @πρωτοσέλιδο ο/η Γιώργος Αδαλής


11:50   Τον ... Κινέζο έκανε ο Κ.Σημίτης και μάλιστα στην Πρωτεύουσα της Κίνας!!! γράφει  @ελλάδα ο/η Γιώργος Αδαλής


14:06   Εκλογές για να καθαρίσει ο Κόπρος του Αυγεία γράφει  @μόνιμες στήλες ο/η Γιώργος Αδαλής


15:25   Τα μεγάλα λάθη του Αντώνη Σαμαρά γράφει  @πρωτοσέλιδο ο/η Γιώργος Αδαλής


10:54   Η τρόικα κάνει το παν για Κυβέρνηση με Σαμαρά και Βενιζέλο γράφει  @μόνιμες στήλες ο/η Γιώργος Αδαλής


13:05   Ηρακλειδείς ή Ευρωπαιστές ;;; γράφει  @μόνιμες στήλες ο/η Λάζαρος Ελευθεριάδης


12:12   Φοβούνται μη χάσουν τα έσοδα από την κερδοφόρα διαχείρηση του Ελληνικού χρέους! γράφει  @ελλάδα ο/η Εύα Σερκίζη



περισσότερα από το NewsRoom

 

Ακολουθείστε τους αρθρογράφους μας

 

τα ποιο πρόσφατα άρθρα τους
Oρκίστηκαν οι 300 πιο βραχύβιοι βουλευτές!!!
Ολα τα παραλειπόμενα της ορκωμοσίας...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Το «δόγμα Calvo» και το «Ελληνικό πείραμα»
Είναι πράγματι, σκάνδαλο ολκής, για την Δημοκρατία μας, να έχει μ...
Λάζαρος Ελευθεριάδης, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    1
Ποιο ήταν τελικά το πείραμα; Αυτά που δεν μας λένε για το μνημόνιο, το PSI και τις δανειακές συμβάσεις!!!
Ολη η αλήθεια για το πως φόρτωσαν στο λαό τις ζημιές των Τραπεζιτ...
Λάζαρος Ελευθεριάδης, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Εκλογές στις 17 Ιουνίου - Λεπτό προς λεπτό το ναυάγιο της σύσκεψης των Αρχηγών (UPD 21:12)
Σε 30 μέρες θα αποφασίσει ο λαός πολύ πιο ξεκάθαρα πλέον - (UPD 2...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Ο καλύτερος κατά τεκμήριο πολιτευτής της ΝΔ στο Β.Αιγαίο ζητά την διαγραφή του από το κόμμα
Ο Γιάννης Γιαννέλλης, ένας από τους 50 που υπέγραψαν την υποψηφιό...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    1
Ευρωπαϊκά αεροσκάφη βομβάρδισαν Σομαλούς πειρατές
Να πως λύνεται το πρόβλημα και όχι με ασπιρίνες...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    2
Τον ... Κινέζο έκανε ο Κ.Σημίτης και μάλιστα στην Πρωτεύουσα της Κίνας!!!
Ξέχασε να αναφέρει ποιος οδήγησε τη χώρα σε τούτη τη συμφορά!...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    2
Εφτασαν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα οι Πρωταθλητές Ευρώπης
Ξέφρενοι πανηγυρισμοί στο αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος»...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Εκλογές για να καθαρίσει ο Κόπρος του Αυγεία
Το μεγάλο κόλπο και πως το στήνουν οι διεθνείς τοκογλύφοι, τα μίν...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    6
Τα μεγάλα λάθη του Αντώνη Σαμαρά
Αντί να στρέψει το καράβι της ΝΔ προς τη νίκη συνεχίζει να το οδ...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    3
Κριτική στο ... ΠΑΣΟΚ έκανε ο Ε.Βενιζέλος!!!
Δεν είπε λέξη για όσα συζητήθηκαν στη σύσκεψη των Αρχηγών...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    1
Ολοκληρώθηκε στις 13:27 η σύσκεψη
Δεν έκανε δήλωση κανείς ακόμη!...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Η τρόικα κάνει το παν για Κυβέρνηση με Σαμαρά και Βενιζέλο
Τώρα προτείνουν αλλαγές στο Μνημόνιο αρκεί να σχηματίσουν Κυβέρνη...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    1
4,1 ρίχτερ ταρακούνησαν την Θεσσαλονίκη στις 01:48
O σεισμός είχε μικρό εστιακό βάθος...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Νάϊτζελ Φάραντζ: «Αυτό που είδαμε την Κυριακή στις εκλογές στην Ελλάδα θύμιζε τις Γερμανικές εκλογές του 1932»
«Η Γερμανία προσπαθεί να συντρίψει για τρίτη φορά την Ευρωπαϊκή Ή...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Οι Τούρκοι το χαβά τους στο Αιγαίο!
Ως και σκάφη ηλεκτρονικού πολέμου παραβίασαν σήμερα το FIR Αθηνών...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Ηρακλειδείς ή Ευρωπαιστές ;;;
Οι μεγάλες διαφορές των Ελλήνων πολιτικών!!!...
Λάζαρος Ελευθεριάδης, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Υποψήφιος Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου συνελήφθη για κατοχή ναρκωτικών και λαθρεμπόριο καπνού!
Ο 65χρονος καθηγητής ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο ακριτικό νησί τη...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Ελληνική για ... μια μέρα η Κωνσταντινούπολη!
Παναθηναϊκός & Ολυμπιακός δίνουν τη μεγάλη μάχη για τον τελικό!...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ ο μιλά ο Μπαρόζο χωρίς να σκέφτεται ότι σειρά έχει η Πορτογαλία!
...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Φοβούνται μη χάσουν τα έσοδα από την κερδοφόρα διαχείρηση του Ελληνικού χρέους!
Βροχή τα τελεσίγραφα από το Βερολίνο...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Σαμαράς: «Παλεύουμε για να υπάρξει κυβέρνηση, ακόμα υπάρχουν ελπίδες για αυτό»
Επίθεση στο ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε πριν λίγο από το βήμα της ΚΟ της ΝΔ...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Πολιτική παρέμβαση από τους διεθνείς τοκογλύφους της Standard & Poor`s
Αυτοί που διέλυσαν την οικονομία της χώρας επιμένουν να την χτυπο...
Εύα Σερκίζη, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Ελλείψει δεξιού «λαγού», δημιουργούν τον «λαγό» της αριστεράς!
Πριν μια εβδομάδα ο Φώτης Κουβέλης δήλωνε: «Αρχιτέκτονες του χάου...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    2
.
...
Σάββας Παπαδόπουλος, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
Eμείς ξέραμε από τις 4 Μαίου το αποτέλεσμα! Οι εταιρίες δημοσκοπήσεων γιατί δε το ... ήξεραν;;;
Γιατί πρέπει να απαγορεύονται οι δημοσκοπήσεις ΤΡΕΙΣ μήνες πριν τ...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    1
Μήπως είδε κανείς τον ... καπετάνιο;
Οταν το πλοίο βυθίζεται ... το εγκαταλείπουν τα ποντίκια!!...
Αθανάσιος Τσίγκας, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    2
Γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν θέλει εκλογές;
Τι θα φέρει στο ΠΑΣΟΚ μια νέα εκλογική αναμέτρηση σε ένα μήνα;...
Λάζαρος Ελευθεριάδης, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    1
Επισκεφτείτε το νέο site των εκλογών στους AegeanTimes.gr και κάντε τις αναλύσεις σας
Μας το ζητήσατε και το κάναμε!!!...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    1
Εξυπνη και κυκλωτική πολιτική κίνηση του Αλέξη Τσίπρα μετά την ανάληψη της εντολής
Ζητά από τους Ε.Βενιζέλο και Α.Σαμαρά να στείλουν επιστολή στην Ε...
Γιώργος Αδαλής, 18/4/2012,12:12
Σχόλια :    0
 
 
     Υπηρεσίες που θα προσφέρουν σύντομα οι Aegean Times στους αναγνώστες

 

 
   Blog-Like Style
Αλλάξτε την μορφή που εμφανίζεται η κεντρική σελίδα των aegeantimes.gr και μεταμορφώστε την σε ένα blog. Για τους λάτρεις της κλασσικής προβολής στα sites.
     subscriber
Εγγραφτείτε στο νέο ανανεωμένο μας NewsLetter και γίνετε οι πρώτοι που έμαθαν τα νέα. Αρκεί να γράψετε το mail σας στο "subscriber" που βρίσκεται πάνω δεξιά στην αρχική μας σελίδα.
     web tv
Ετοιμάζονται τα στούντιο για τοWEB TV των Aegean Times
     web radio
Ηδη εκτελούμε δοκιμαστικές εκπομπές για το AegeanTimes Web Radio
     opinion
Σε μερικές μέρες θα μπορείτε όχι απλά να σχολιάσετε τα άρθρα μας αλλά να στείλετε κι εσείς το δικό σας
 

  NewsRoom | Blog-Like Style | web tv | Καιρός | Βιντεόραμα | Αρθρα αναγνωστών | Τα δικά σας σχόλια | Νομικές πληροφορίες | Σχετικά με μας | Επικοινωνία  apycom

 Οι συνεργάτες μας

  Ελλάδα | Πολιτική | Οικονομία | Αστυνομικό | Διεθνή | Απόψεις | Πρωτοσέλιδα | Τεχνολογία | Ασφάλεια | Εθνικά | Aμυνα | Διπλωματία | Ενέργεια | Ναυτιλία | Επενδύσεις   pycom

 Ερευνες

 

(c) 2011 Designed & Programmed byGeorge Adalis for Aegean Times Internet Media